שאלות ותשובות

כל מה שתמיד רציתם לדעת אבל אף פעם לא העזתם לשאול. תחזוקת מקלחונים, שירות לקוחות במיטרני, אחריות למקלחונים, כיורים וחיפויי זכוכית, הוראות ניקוי למקלחון ועוד כאן למטה.

+ מה המידה של אזור המקלחון שלי?

אנו במיטרני מייצרים במדויק את המקלחון על פי מידת הלקוח. בתיאום עם מודד, תוכלו לדעת במדויק את מידות המקלחון המתאים לכם וגם לקבל הצעת מחיר משתלמת. מחיר המדידה הינו סמלי בלבד ויתקזז ממחיר ההתקנה הסופית.

אנא צרו קשר עם שירות לקוחות לתיאום מדידה 03-5774000.

+ האם המקלחונים אטומים לחלוטין?

לכשיגיע המתקין למדידה לדירה טרם קניית המקלחון, פרט לביצוע המדידה עצמה, המודד מוודא שמתקיימים התנאים להתקנה נכונה של המקלחון.

כל המוצרים מבית מיטרני הינם באיכות גבוהה והתקנת המקלחונים נעשית על ידי אנשי מקצוע מיומנים שעובדים שנים רבות בחברה.

+ יש לי חלל קטן למקלחת, האם אתם מספקים מקלחונים קטנים?

מיטרני מייצרת את המקלחונים בהתאמה אישית על פי מידת המקלחון המדויקת. אנו מייצרים כבר שנים מקלחונים בכל המידות, הגדלים והעיצובים. נשמח לייצר גם עבורך מקלחון בהתאמה אישית.

+ האם המקלחונים בטוחים עבור ילדים?

המקלחונים מבית מיטרני מיוצרים מזכוכית מחוסמת בעלת תו תקן ישראלי. כאשר זכוכית מקלחון מחוסמת נשברת היא מתנפצת להמון חלקיקים קטנים אשר מסכנים פחות את המתרחץ במקרה של שבירה של זכוכית רגילה ללא חיסום. אנא ראו מטה הסבר נרחב מהי זכוכית מחוסמת.

+ מה זה מקלחון עם זכוכית מחוסמת?

זכוכית מחוסמת הינה זכוכית שעוברת טיפול טרמי, באמצעות חימום בטמפרטורה מבוקרת וקירור מהיר, פעולה ההופכת את הזכוכית לקשה וחזקה פי ארבעה בהשוואה לזכוכית רגילה. בנוסף כאשר זכוכית מחוסמת נשברת היא מתנפצת להמון חלקיקים קטנים אשר מסוכנים פחות משברים גדולים של זכוכית רגילה. אנו במיטרני צופים אל עתיד של עיצוב פרקטי ובטיחותי במקלחת. לצד היתרונות של זכוכית פיתחנו פתרון בלעדי למיגון הזכוכית על-ידי ציפוי בתהליך מיוחד, המתבצע ללא מגע יד, באמצעות מכונה ייחודית היחידה מסוגה בארץ, תהליך ההופך את הציפוי והזכוכית למקשה אחת ומונע פיזור חלקיקי הזכוכית בכל המרחב. הציפוי מתבצע בזכוכית חדשה בלבד.

זכוכית בטיחות מחוסמת, מסומנת על-פי הנדרש בתקן הישראלי, בחותמת שלא ניתנת להסרה.

+ חוץ ממקלחון שקוף, האם ישנם גם מקלחונים עם עיצובים מיוחדים?

המקלחונים מיוצרים במפעל הבית שבשדרות וניתן להוסיף לזכוכית ציפוי דיגיטלי, צריבות שבלונה או צריבה אומנותית בכל דלתות המקלחון או רק בחלקים מסוימים. הבחירה היא גדולה והאפשרויות הן רבות.

+ האם ניתן לנקות מקלחון עם ציפוי דיגיטלי או צריבה ?

בהחלט. ניתן להשתמש בחומץ 5% או בלימון בכל דלתות המקלחון, גם כאלה שעברו ציפוי דיגיטלי או צריבה אומנותית.

+ האם ישנה סגירה הרמטית בבחירת מקלחון פינתי עם סגירה מעוגלת?

כל המקלחונים מבית מיטרני מיוצרים בהתאמה אישית על פי מידות שנלקחו בבית הלקוח. המקלחונים מיוצרים באיכות גבוהה, במיגון מקסימלי והקפדה על סגירה מגנטית מפני נזילות.

+ האם ניתן להוסיף עיצוב בקיר במקלחון, ולא בדלתות הזכוכית?

חוץ ממקלחונים במיטרני מייצרים גם חיפויי זכוכית  שמשתלבים באופן הרמוני עם כל לוחות הקרמיקה בחדר המקלחת. לחצו כאן וקבלו הצצה קטנה בחיפויי הזכוכית שלנו, חיפויי זכוכית יכול בהחלט לשדרג את חדר המקלחת שלכם.

+ האם יש פחות מקום במקלחונים קשתיים/ מעוגלים?

כן, כאשר בוחרים במקלחון מעוגל במקום במקלחון מרובע ישנו מרווח קטן שמצטמצם באזור המקלחת. באולם התצוגה שלנו תוכלי לקבל ייעוץ פרטני לגבי אזור הרחצה הפרטי שלכם. אנא צרו קשר לייעוץ ללא עלות 03-5774000.

+ האם ישנם מקלחונים קבועים ללא דלתות?

בהחלט. במיטרני מייצרים גם מקלחונים עם דופן קבועה בכל גודל ובכל מידה, עם ציפוי דיגיטלי, צריבה אומנותית או זכוכית שקופה קלאסית. תנו הצצה במקלחונים עם הדופן הקבועה שלנו והתרשמו.

+ האם אתם מייצרים מקלחונים עם עיצובים שמסתירים את המתקלח?

ניתן להוסיף לכל דלתות המקלחון, או לחלקים ממנו צריבה שיוצרת מעטה שמסתיר את המתקלח ומוסיפה עיצוב אלגנטי שמשדרג לחלוטין את חדר הרחצה.

+ מה המחיר של חיפוי זכוכית למטבח?

מחיר החיפוי הסופי יקבע לאחר המדידה בבית הלקוח.

+ מה זמן אספקת חיפוי הזכוכית?

אספקת המוצר הינה עד 21 ימי עבודה מיום אישור הסקיצה.

+ מה חשוב לדעת לאחר שרכשתי חיפוי זכוכית למטבח?

  • אין לבצע כל שינוי בשטח המטבח לאחר המדידה!

כגון: שינויים במשטח, הוספת/ הורדת/הזזת נקודת חשמל, תליית קולט אדים/ קלאפה/ אביזרי קיר וכו’…

  • בכדי ליצור אטימות מקסימלית, חיפוי הזכוכית יותקן על גבי פרופיל אלומיניום מינימלי בגובה 9 מ”מ.
  • סקיצה תישלח אליכם לאחר אישור ההזמנה על ידי החנות דרכה רכשתם. לאחר שלב זה לא ניתן לבטל את ההזמנה.
  • ניתן לקבל סקיצה עד 3 דגמים מתוך הקטלוג (כאשר בכל סקיצה ניתן יהי לקבל עד 2 תיקונים נוספים), כל סקיצה נוספת הינה בתשלום של 70 ₪ לפני מע”מ.
  • מטרת הסקיצה לייצג את מיקום האלמנטים העיצוביים ביחס לשטח הנמצא בביתכם. הצבעים בסקיצה אינם מדויקים או מחייבים.

דגמים המתחילים באות P  – לא ניתנים לשינוי גוון, והינם כפי שמוצגים בקטלוג המודפס של חברת מיטרני המוצג בכל אולמות התצוגה.

דגמים המתחילים באות V – ניתנים לשינוי גוון, והינם על פי לוח גווני מיטרני מזכוכית המוצג באולמות התצוגה ברחבי הארץ.

  • באפשרותכם לספק כל תמונה שתבחרו מחוץ למאגר התמונות של מיטרני. אנא שימו לב כי על התמונה להיות איכותית מספיק להדפסה ומינימום ברוחב dpi300 – px

במקרה כזה אנו ממליצים לבצע טסט (הדפסת ניסיון על זכוכית) על מנת לבחון את התוצאה טרם ההדפסה, בעלות של 220 ₪ כולל מע”מ. במידה ותבחרו לא לבצע את הטסט, שימו לב כי האחריות על הגוונים, רמת הכהות ואיכות התמונה חלה על הלקוח בלבד!

במידה והנכם רוכשים תמונה מאתר תמונות, ועל מנת שתהיו בטוחים בבחירתכם, ניתן לבצע סקיצה טרם רכישת התמונה, ולרכוש את התמונה רק לאחר אישור הסקיצה.

לא ניתן להדפיס טסט ללא הקובץ האיכותי והסופי להדפסה.

  • ניתן גם לקבוע פגישת עיצוב עם גרפיקאית. פגישה הינה בתוספת תשלום של 140ש”ח + מע”מ לשעה.
  • במידה והנכם מעוניינים בגרפיקה בהתאמה אישית אנא צרו עמנו קשר לבירור פרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר.
  • הנכם מוזמנים לצפות ולהתרשם מאלבום תמונות ההתקנות:

https://tinyurl.com/dtzafej9

+ מה זמן אספקת המקלחון?

זמן האספקה הינו עד 21 ימי עבודה מיום אישור הקנייה (לא יום המדידה), לא כולל שבתות וחגים.
בכל מקרה, במיטרני עושים את המיטב בכדי לספק ללקוחותיה את המוצרים בהקדם.

+ האם אפשר להזמין שירות מדידה לפני קנייה?

בהחלט. אנא צרו קשר עם אולם התצוגה בטלפון 03-5774000 (שלוחה 107 או 211) לקביעת פגישה עם מודד.
המדידה הינה בעלות סמלית (100 ₪) שתתקזז מעלות ההתקנה הסופית.

+ מהי עלות ההתקנה?

אנא צרו קשר עם אולם התצוגה או שירות הלקוחות בטלפון 03-5774000 לקביעת פגישה עם מתקין. ההתקנה הינה בתשלום על פי דגם המוצר.

+ כיצד ניתן לשלם עבור המוצרים?

ניתן לשלם עבור המוצרים במיטרני במספר דרכים: בכרטיס אשראי, בשיקים ובמזומן.
התשלום עבור המדידה או ההתקנה תעשה רק במזומן או שיק לפקודת המתקין.

+ מהי מדיניות החזרת המוצרים?

ניתן להחזיר מוצר שלא נפגם ולא נעשה בו שימוש באריזתו המקורית תוך 14 ימים מקבלת המוצר. לא תקף לגבי מקלחונים ומוצרים אחרים שהוזמנו בהתאמה אישית על פי מידת הלקוח. על מנת להחזיר מוצרים, יש ליצור קשר עם שירות לקוחות 03-5774000.
בכל מקרה, לא יוחזר התשלום בעבור מדידה או התקנה.

+ למה כדאי לקנות במיטרני?

קנייה ישירה ממיטרני זולה יותר, לא משלמים את פערי התיווך.
המוצרים מבית מיטרני מיוצרים במפעל החברה שבשדרות (ייצור כחול לבן), בעיצוב ייחודי ובאיכות מקסימלית.
לקבוצת מיטרני 40 שנה של ניסיון ושירות.
למיטרני יש אולם תצוגה גדול במרכז הארץ ברחוב השיקמה 21, אזור. כמו כן משווקים מורשים בכל הארץ.

+ האם אפשר להגיע לקחת הזמנה?

בוודאי. ניתן לאסוף את המוצרים מהמחסן של מיטרני, ברחוב השיקמה 21, אזור. בתאום מראש עם המחסן 03-5774000 (שלוחה 111 או 123).
לפני איסוף המוצר במחסנים, אנא וודאו מול החנות בה רכשתם את המוצר שההזמנה נקלטה במחסן ושניתן לבוא לאסוף אותה.
במקרה של איסוף עצמי של מקלחון או כיור עם משטח, ההובלה וההתקנה על אחריות הלקוח!

+ היכן ניתן לראות את המוצרים של מיטרני?

באולם התצוגה – ברחוב השקמה 21, אזור
שעות פעילות: א’-ה’ 09:00-18:00, יום ו’ 09:00-13:00
אנא וודאו אתנו את שעות הפעילות בזמן החגים לפני ההגעה, יתכנו שינויים בשעות הפעילות (חניה עם פנגו במקום).

אצל המשווקים המורשים
באתר האינטרנט של החברה www.Mitrani.co.il

+ האם ניתן להוסיף עיצוב בקיר במקלחון, ולא בדלתות הזכוכית?

חוץ ממקלחונים במיטרני מייצרים גם חיפויי זכוכית  שמשתלבים באופן הרמוני עם כל לוחות הקרמיקה בחדר המקלחת. לחצו כאן וקבלו הצצה קטנה בחיפויי הזכוכית שלנו, חיפויי זכוכית יכול בהחלט לשדרג את חדר המקלחת שלכם.

+ האם יש פחות מקום במקלחונים קשתיים/ מעוגלים?

כן, כאשר בוחרים במקלחון מעוגל במקום במקלחון מרובע ישנו מרווח קטן שמצטמצם באזור המקלחת. באולם התצוגה שלנו תוכלי לקבל ייעוץ פרטני לגבי אזור הרחצה הפרטי שלכם. אנא צרו קשר לייעוץ ללא עלות 03-5774000.

+ האם ישנם מקלחונים קבועים ללא דלתות?

בהחלט. במיטרני מייצרים גם מקלחונים עם דופן קבועה בכל גודל ובכל מידה, עם ציפוי דיגיטלי, צריבה אומנותית או זכוכית שקופה קלאסית. תנו הצצה במקלחונים עם הדופן הקבועה שלנו והתרשמו.

+ האם אתם מייצרים מקלחונים עם עיצובים שמסתירים את המתקלח?

ניתן להוסיף לכל דלתות המקלחון, או לחלקים ממנו צריבה שיוצרת מעטה שמסתיר את המתקלח ומוסיפה עיצוב אלגנטי שמשדרג לחלוטין את חדר הרחצה.

+ מהי האחריות על המקלחונים?

האחריות על המקלחון הינה למשך 12 חודשים מיום ההתקנה. האחריות זו חלה על טיב המוצר ואיכות חומרי הגלם.
לא תחול אחריות על תפקוד המקלחון עקב תנאי שטח לקויים כגון קירות לא ישרים, שיפועים הפוכים ברצפה וכו’ .
לא תחול אחריות על שבר בזכוכית בכל מקרה.
לא תחול אחריות על הזכוכית במקרה של שימוש בחומרי ניקוי שלא לפני הוראות הניקוי המומלצות להלן.
חברת מיטרני משתמשת בסיליקון אנטי בקטריאלי איכותי, למרות זאת עובש עדיין יכול להופיע כתוצאה מחוסר אוורור ולחות יתר.
עקב כך לא תחול אחריות על כתמי עובש בסיליקון, ניתן לחדש תקופתית את הסיליקון עצמאית או ניתן גם להזמין טכנאי בתשלום.

+ מהי האחריות לכיורי המטבח דורה סדה Dura Seda Siligranit?

1. האחריות הינה לתקופה של 5 שנים החל מיום רכישת המוצר (בכפוף להצגת חשבונית מס). על כתמים ושריטות עמוקות תינתן אחריות לכל החיים בכפוף לשימוש וניקוי עפ”י ההוראות להלן (לא כולל בלאי סביר משימוש שוטף).
2. אחריות זו תקפה לפגמי יצור בלבד.
3. במקרה של פגם ייצור במוצר, שייקבע על פי שיקול דעתה הבלעדית של החברה ובכפוף לתעודה זו, החברה מתחייבת לתקנו או להחליפו.
4. האחריות לפי תעודה זו לא תחול בכל אחד מהמקרים הבאים:
א. פגם הנובע משימוש בלתי רגיל או הרכבה שלא על פי ההוראות.
ב. פגם שנגרם כתוצאה ממכה, שבר או פגיעה.
ג. פגם הנובע מתיקון שבוצע על ידי גורם שלא מוסמך לכך ולא קיבל את אישור החברה.
ד. פגם הנובע מהשפעת כוח עליון או השפעת גורמים חיצוניים לרבות: שריפה, שיטפון וכו’ .
ה. כתמים אשר נוצרו משימוש לא סביר במוצר כגון: שימוש בחומרי ניקוי חריפים, השארת לכלוך או כלים בכיור לאורך זמן וכו’ .
ו. שימוש שאינו ביתי כגון: בתי מלון, מסעדות וכו’ .
5. האחריות אינה כוללת את הובלת המוצר והרכבתו ואינה חלה על נזק ישיר או עקיף מכל סוג שנגרם כתוצאה מתיקון המוצר או החלפתו.
6. באחריות מתקין הכיור לבדוק התאמתו למשטח ולהתקנה שטוחה. תלונות על התאמת הכיור להתקנה שטוחה יתקבלו אך ורק לפני ההתקנה.
7. כיורי דורה סלה מבית מיטרני מיועדים להדבקה בעזרת דבק סיליקון בלבד. חל איסור מוחלט לבצע התקנה אינטגרלית בעזרת דבק שיש! שימוש בדבק שיש עלול לגרום נזק לכיור אשר לא יכוסה במסגרת האחריות החלה על המוצר. שימו לב! כי לא ניתן להחליף כיור לאחר התקנתו.
8. שירותי טכנאי בבית הלקוח יסופקו חינם במהלך שנת האחריות הראשונה. במקרה של הזמנת טכנאי לבית הלקוח, לאחר שנת האחריות הראשונה, תחויב עלות הגעת טכנאי בלבד.
9. אחריות זו תהיה בתוקף בתנאים הבאים בלבד:
א. המוצר נרכש אצל סוכן מורשה של החברה.
ב. תעודה זו תקפה לאחר חתימתה ע”י סוכן מורשה, אצלו נרכש המוצר.
ג. בתעודה יצוין תאריך הרכישה וכמו כן תצורף לה חשבונית מס ומספר סידורי של הכיור.
10. אחריות זו אינה ניתנת להעברה.
11. אחריות זו אינה מקנה זכויות או דרישות אשר אינן כלולות באחריות זו.
12. להוראות הניקוי אנא ראו לשונית “הוראות ניקוי”.

+ מהי האחריות לכיורי המטבח נירוסטה KBA HOLLAND ?

1. תקופת האחריות הינה למשך 5 שנים מיום רכישת הכיור כפי שמופיע בתעודת האחריות.
2. אחריות הינה לתיקון פגמי ייצור בלבד.
3. במקרה של פגם ייצור ובהתאם לתנאי תעודת האחריות החברה תתקן או תחליף את הכיור לפי שיקול דעתה הבלעדי.
4. האחריות לא תהיה תקפה בכל אחד מהמקרים הבאים יחד או לחוד:
א. פגם הנובע משימוש או הרכבה שלא על פי ההוראות.
ב. פגם הנובע מהשפעת כוח עליון או השפעה של גורמים חיצוניים כגון : שריפה, שיטפון וכו’
ג. פגם הנובע כתוצאה מתיקון שבוצע על ידי אדם שלא הוסמך לכך על ידי חברת מיטרני.
ד. הפגם נגרם בזדון או כתוצאה משבר או מכה.
5. האחריות איננה כוללת את הובלת המוצר והרכבתו ואינה חלה על נזק ישיר או עקיף שנגרם בעקבות תיקון המוצר או החלפתו.
6. האחריות תהיה תקפה כאשר:
א. הכיור יובא על ידי חברת מיטרני ונרכש אצל משווק מורשה שלה.
ב. התעודה תהיה חתומה על ידי המשווק אצלו נרכש הכיור ויצוין בה תאריך הרכישה ותצורף חשבונית מס.
התקנת הכיור תעשה אך ורק על ידי מתקין מורשה מטעם חברת א. מיטרני,
מפעל שיש מורשה או אדם המחזיק כשורה בתעודת מתקין מורשה מיטרני.

+ מהי האחריות לכיורי המטבח TITANQUARTZ?

1. האחריות הנה לתקופה של 5 שנים החל מיום קניית מוצר.
2. אחריות זו תקפה לפגמי יצור בלבד.
3. במקרה של פגם ייצור במוצר, שייקבע על פי שיקול דעתה הבלעדית של החברה
ובכפוף לתעודה האחריות, החברה מתחייבת לתקנו או להחליפו.
4. האחריות לפי תעודה האחריות לא תחול בכל אחד מהמקרים הבאים:
א. פגם הנובע משימוש בלתי רגיל או הרכבה שלא על פי ההוראות.
ב. פגם שנגרם כתוצאה ממכה, שבר או פגיעה.
ג. פגם הנובע מתיקון שבוצע על ידי גורם שלא מוסמך לכך ולא קיבל את זה
אישור החברה.
ד. פגם הנובע מהשפעת כוח עליון או השפעת גורמים חיצוניים לרבות:
שריפה, שיטפון וכו’
5. האחריות אינה כוללת את הובלת המוצר והרכבתו ואינה חלה על נזק ישיר או
עקיף מכל סוג שנגרם כתוצאה מתיקון מוצר או החלפתו.
6. אחריות זו תהיה בתוקף בתנאים הבאים בלבד:
א. המוצר נרכש אצל סוכן מורשה של החברה.
ב. תעודה האחריות תקפה לאחר חתימתה ע”י סוכן מורשה, אצלו נרכש מוצר.
ג. בתעודה יצוין תאריך הרכישה וכמו כן תצורף לה חשבונית מס ומס’ סידורי של הכיור.
7. האחריות אינה ניתנת להעברה.
8. האחריות אינה מקנה זכויות או דרישות אשר אינן כלולות באחריות זו.
9. להוראות ניקוי, אנא ראו לשונית “הוראות ניקוי”.

+ מהי האחריות לכיורי המטבח FIRECLAY מבית מיטרני?

1. האחריות הינה לתקופה של 5 שנים החל מיום רכישת המוצר (בכפוף להצגת חשבונית מס).
2. האחריות תקפה לפגמי ייצור בלבד.
3. במקרה של פגם ייצור במוצר, שייקבע על פי שיקול דעתה הבלעדית של החברה ובכפוף לתעודת האחריות, החברה מתחייבת לתקנו או להחליפו.
4. האחריות לפי התעודה לא תחול בכל אחד מהמקרים הבאים:
א. פגם הנובע משימוש בלתי רגיל או הרכבה שלא על פי ההוראות.
ב. פגם שנגרם כתוצאה ממכה, שבר, פגיעה או מכת הלם.
ג. פגם הנובע מתיקון שבוצע על ידי גורם שלא מוסמך לכך ולא קיבל את אישור החברה.
ד. פגם הנובע מהשפעת כוח עליון או השפעת גורמים חיצוניים לרבות: שריפה, שיטפון וכו’.
ה. כתמים אשר נוצרו משימוש לא סביר במוצר כגון: שימוש בחומרי ניקוי חריפים,
השארת לכלוך או כלים בכיור לאורך זמן וכו’.
ו. שימוש שאינו ביתי כגון: בתי מלון, מסעדות וכו’.

+ מהן הוראות ניקוי המקלחון?

המקלחון מורכב מזכוכית ופרופילים אלומיניום. תופעה שכיחה היא הצטברות אבנית אותה יש לנקות לעיתים תקופות. הפרופילים עוברים תהליך של ציפוי לכן יש להיזהר מלחשוף אותם לחומרים העלולים לגרום לצריבה או לכתמים בציפוי.

  • למניעת הצטברות אבנית יש להוריד בעזרת מגב את שאריות המים לאחר כל שימוש במקלחת.
  • מומלץ אחת לשבוע לנקות את המקלחון במטלית עם חומר לניקוי חלונות או עם מים וסבון. לאחר הניקוי יש לייבש מיד במטלית יבשה.
  • להסרת אבנית ולשמירה על הברק מומלץ אחת לחודש לנקות עם מטלית טבולה בחומץ סינטטי 5% או לשפשף עם חצי לימון ללא חרצנים, לשטוף היטב במים ולייבש – במקרה של אבנית קשה יש לחזור על הטיפול מספר פעמים.
  • לכלוך קשה על הפרופילים ניתן לנקות עם חומר אלכוהולי (כוהל או אלכוהול 70%)
  • אין להשתמש בברזלית או סקוטשברייט העלולים לגרום לשריטות.
  • עובש במקלחת, בצידי המקלחון או על חלקי הפלסטיק והמגבים ניתן להסיר עם אקונומיקה, להמתין מספר דקות ולשטוף היטב במים.
  • באזורים בהם המים קשים, מומלץ להתקין פילטר בכניסת המים לבית או לנקות את המקלחון עם חומץ אחת לשבוע באופן קבוע.

+ מה הדרך הטובה ביותר לטפל באבנית במקלחון?

הדרך הטובה ביותר לטפל בפגעי אבנית על זכוכית המקלחון והיווצרות עובש על חיבורי הסיליקון, היא למנוע אותם מלכתחילה, וזאת על ידי תחזוקה קבועה:
בסיום הרחצה העבירו מגב ידני על זכוכית המקלחון וסלקו את טיפות המים שנותרו או נגבו את המקלחון במטלית רכה.
לידיעתכם, במיטרני מספקים ציפוי אנטי-קאלק למקלחונים שמונעים היווצרות אבנית וחוסכים זמן יקר.

+ מה הדרך הטובה ביותר לשמירה על המקלחון?

לאוורר ולייבש. חדר רחצה מאוורר יתייבש מהר והלחות לא תגרום להתפתחות עובש. אז פשוט פתחו את הדלת והחלונות כשסיימתם.

+ מהן הוראות הניקוי לכיורי סיליגרניט למטבח Dura Sela Siligranit?

יש להסיר משקעי אבנית באופן קבוע באמצעות חומץ או חומר ניקוי לשימוש ביתי (המיועדים לשימוש במטבח הביתי כגון: אסטוניש אמבטיות צהוב, אקונומיקה וכו’). אי הסרת משקעי האבנית גורמת לאבנית להצטבר לשכבה עבה, בעיקר בתחתית הכיור. שכבה זו סופחת לכלוך ומשנה את צבע הכיור!
שימו לב, יש להקפיד על ביצוע הוראות הניקוי ואין להשאיר חומרי ניקוי חריפים זמן ממושך בכיור.
לאחר הסרת האבנית יש לשטוף את הכיור במים ולנגבו. יישום ההוראות הנ”ל יבטיחו כיור יפה ונקי למשך שנים רבות.

+ מהן הוראות הניקוי לכיורי הנירוסטה למטבח KBA HOLLAND ?

את כיור הנירוסטה יש לנקות אך ורק במטלית רכה, מים חמים ותמיסת סבון, או בחומר מיוחד לניקוי נירוסטה .
כמו כן מומלץ להשתמש בסנו- רב מתכת.
המים הקשים גורמים ליצירת אבנית במשטח הכיור. יש למנוע הצטברות שכבות אבנית זו הסופגת אליה כתמים רבים, על ידי  שימוש בחומץ  מטבח או בתמצית חומץ.
מחממים את החומץ או התמצית, שופכים אותם לכיור למספר דקות בכדי למוסס את האבנית ולאחר מכן שוטפים  היטב במים.
מומלץ לחזור על פעולות אלו אחת לשבוע.

+ מהן הוראות הניקוי לכיורי המטבח TITANQUARTZ?

לכלוך יום יומי ניתן להסיר מהכיור בעזרת מטלית לחה או ספוג עם סבון לניקוי כלים.
כתמים עקשניים ניתן להסיר בעזרת חומרים כגון: פנטסטיק, אג’קס קרם, אסטוניש במשחה וכו’.
כתמים יבשים בכיור כמו דיו או מיצי פירות, ניתן להסיר באמצעות חומר מלבין מהול במים אולם יש לדאוג לאחר זמן קצר לשטוף במים.
לא מומלץ להשתמש בצמר פלדה ובחומרים כימיקלים, על מנת למנוע פגיעה בכיור ובברק שלו.
אין להשתמש באבקות ניקוי.
כנגד האבנית יש לנקות ע”י חומץ או מסיר אבן.
יישום ההוראות הנ”ל יבטיחו כיור יפה ונקי למשך שנים רבות.

+ מהן הוראות הניקוי לכיורי החרס למטבח FIRECLAY?

יש להסיר משקעי אבנית באופן קבוע באמצעות חומץ או חומר ניקוי לשימוש ביתי) המיועדים לשימוש במטבח הביתי כגון אסטוניש אמבטיות צהוב, אקונומיקה וכדומה.
אי הסרת משקעי האבנית גורמת לאבנית להצטבר לשכבה עבה, בעיקר בתחתית הכיור.
אנא שימו לב, יש להקפיד על ביצוע הוראות הניקוי ואין להשאיר חומרי ניקוי חריפים זמן ממושך בכיור.
אין להשתמש בצמר פלדה.
לאחר הסרת האבנית יש לשטוף את הכיור במים ולנגבו.
יישום ההוראות הנ”ל יבטיח כיור יפה ונקי למשך שנים רבות.

אזור, רח’ השקמה 21  מיקוד 58001
א’-ה’ 9:00-18:00  יום ו’ 8:00-13:00
📱תצוגה ומכירות  03-5574007
📱שרות לקוחות  054-4671022
 משרדים  03-5574000
📧  info@mitrani.co.il

לא כולל שבתות וחגים
אנא וודאו אתנו את שעות הפעילות בזמן החגים לפני ההגעה, יתכנו שינויים בשעות הפעילות.
(חניה במקום עם פנגו)

מקלחונים

+ מה המידה של אזור המקלחון שלי?

אנו במיטרני מייצרים במדויק את המקלחון על פי מידת הלקוח. בתיאום עם מודד, תוכלו לדעת במדויק את מידות המקלחון המתאים לכם וגם לקבל הצעת מחיר משתלמת. מחיר המדידה הינו סמלי בלבד ויתקזז ממחיר ההתקנה הסופית.

אנא צרו קשר עם שירות לקוחות לתיאום מדידה 03-5774000.

+ האם המקלחונים אטומים לחלוטין?

לכשיגיע המתקין למדידה לדירה טרם קניית המקלחון, פרט לביצוע המדידה עצמה, המודד מוודא שמתקיימים התנאים להתקנה נכונה של המקלחון.

כל המוצרים מבית מיטרני הינם באיכות גבוהה והתקנת המקלחונים נעשית על ידי אנשי מקצוע מיומנים שעובדים שנים רבות בחברה.

+ יש לי חלל קטן למקלחת, האם אתם מספקים מקלחונים קטנים?

מיטרני מייצרת את המקלחונים בהתאמה אישית על פי מידת המקלחון המדויקת. אנו מייצרים כבר שנים מקלחונים בכל המידות, הגדלים והעיצובים. נשמח לייצר גם עבורך מקלחון בהתאמה אישית.

+ האם המקלחונים בטוחים עבור ילדים?

המקלחונים מבית מיטרני מיוצרים מזכוכית מחוסמת בעלת תו תקן ישראלי. כאשר זכוכית מקלחון מחוסמת נשברת היא מתנפצת להמון חלקיקים קטנים אשר מסכנים פחות את המתרחץ במקרה של שבירה של זכוכית רגילה ללא חיסום. אנא ראו מטה הסבר נרחב מהי זכוכית מחוסמת.

+ מה זה מקלחון עם זכוכית מחוסמת?

זכוכית מחוסמת הינה זכוכית שעוברת טיפול טרמי, באמצעות חימום בטמפרטורה מבוקרת וקירור מהיר, פעולה ההופכת את הזכוכית לקשה וחזקה פי ארבעה בהשוואה לזכוכית רגילה. בנוסף כאשר זכוכית מחוסמת נשברת היא מתנפצת להמון חלקיקים קטנים אשר מסוכנים פחות משברים גדולים של זכוכית רגילה. אנו במיטרני צופים אל עתיד של עיצוב פרקטי ובטיחותי במקלחת. לצד היתרונות של זכוכית פיתחנו פתרון בלעדי למיגון הזכוכית על-ידי ציפוי בתהליך מיוחד, המתבצע ללא מגע יד, באמצעות מכונה ייחודית היחידה מסוגה בארץ, תהליך ההופך את הציפוי והזכוכית למקשה אחת ומונע פיזור חלקיקי הזכוכית בכל המרחב. הציפוי מתבצע בזכוכית חדשה בלבד.

זכוכית בטיחות מחוסמת, מסומנת על-פי הנדרש בתקן הישראלי, בחותמת שלא ניתנת להסרה.

+ חוץ ממקלחון שקוף, האם ישנם גם מקלחונים עם עיצובים מיוחדים?

המקלחונים מיוצרים במפעל הבית שבשדרות וניתן להוסיף לזכוכית ציפוי דיגיטלי, צריבות שבלונה או צריבה אומנותית בכל דלתות המקלחון או רק בחלקים מסוימים. הבחירה היא גדולה והאפשרויות הן רבות.

+ האם ניתן לנקות מקלחון עם ציפוי דיגיטלי או צריבה ?

בהחלט. ניתן להשתמש בחומץ 5% או בלימון בכל דלתות המקלחון, גם כאלה שעברו ציפוי דיגיטלי או צריבה אומנותית.

+ האם ישנה סגירה הרמטית בבחירת מקלחון פינתי עם סגירה מעוגלת?

כל המקלחונים מבית מיטרני מיוצרים בהתאמה אישית על פי מידות שנלקחו בבית הלקוח. המקלחונים מיוצרים באיכות גבוהה, במיגון מקסימלי והקפדה על סגירה מגנטית מפני נזילות.

+ האם ניתן להוסיף עיצוב בקיר במקלחון, ולא בדלתות הזכוכית?

חוץ ממקלחונים במיטרני מייצרים גם חיפויי זכוכית  שמשתלבים באופן הרמוני עם כל לוחות הקרמיקה בחדר המקלחת. לחצו כאן וקבלו הצצה קטנה בחיפויי הזכוכית שלנו, חיפויי זכוכית יכול בהחלט לשדרג את חדר המקלחת שלכם.

+ האם יש פחות מקום במקלחונים קשתיים/ מעוגלים?

כן, כאשר בוחרים במקלחון מעוגל במקום במקלחון מרובע ישנו מרווח קטן שמצטמצם באזור המקלחת. באולם התצוגה שלנו תוכלי לקבל ייעוץ פרטני לגבי אזור הרחצה הפרטי שלכם. אנא צרו קשר לייעוץ ללא עלות 03-5774000.

+ האם ישנם מקלחונים קבועים ללא דלתות?

בהחלט. במיטרני מייצרים גם מקלחונים עם דופן קבועה בכל גודל ובכל מידה, עם ציפוי דיגיטלי, צריבה אומנותית או זכוכית שקופה קלאסית. תנו הצצה במקלחונים עם הדופן הקבועה שלנו והתרשמו.

+ האם אתם מייצרים מקלחונים עם עיצובים שמסתירים את המתקלח?

ניתן להוסיף לכל דלתות המקלחון, או לחלקים ממנו צריבה שיוצרת מעטה שמסתיר את המתקלח ומוסיפה עיצוב אלגנטי שמשדרג לחלוטין את חדר הרחצה.

חיפויי זכוכית

+ מה המחיר של חיפוי זכוכית למטבח?

מחיר החיפוי הסופי יקבע לאחר המדידה בבית הלקוח.

+ מה זמן אספקת חיפוי הזכוכית?

אספקת המוצר הינה עד 21 ימי עבודה מיום אישור הסקיצה.

+ מה חשוב לדעת לאחר שרכשתי חיפוי זכוכית למטבח?

  • אין לבצע כל שינוי בשטח המטבח לאחר המדידה!

כגון: שינויים במשטח, הוספת/ הורדת/הזזת נקודת חשמל, תליית קולט אדים/ קלאפה/ אביזרי קיר וכו’…

  • בכדי ליצור אטימות מקסימלית, חיפוי הזכוכית יותקן על גבי פרופיל אלומיניום מינימלי בגובה 9 מ”מ.
  • סקיצה תישלח אליכם לאחר אישור ההזמנה על ידי החנות דרכה רכשתם. לאחר שלב זה לא ניתן לבטל את ההזמנה.
  • ניתן לקבל סקיצה עד 3 דגמים מתוך הקטלוג (כאשר בכל סקיצה ניתן יהי לקבל עד 2 תיקונים נוספים), כל סקיצה נוספת הינה בתשלום של 70 ₪ לפני מע”מ.
  • מטרת הסקיצה לייצג את מיקום האלמנטים העיצוביים ביחס לשטח הנמצא בביתכם. הצבעים בסקיצה אינם מדויקים או מחייבים.

דגמים המתחילים באות P  – לא ניתנים לשינוי גוון, והינם כפי שמוצגים בקטלוג המודפס של חברת מיטרני המוצג בכל אולמות התצוגה.

דגמים המתחילים באות V – ניתנים לשינוי גוון, והינם על פי לוח גווני מיטרני מזכוכית המוצג באולמות התצוגה ברחבי הארץ.

  • באפשרותכם לספק כל תמונה שתבחרו מחוץ למאגר התמונות של מיטרני. אנא שימו לב כי על התמונה להיות איכותית מספיק להדפסה ומינימום ברוחב dpi300 – px

במקרה כזה אנו ממליצים לבצע טסט (הדפסת ניסיון על זכוכית) על מנת לבחון את התוצאה טרם ההדפסה, בעלות של 220 ₪ כולל מע”מ. במידה ותבחרו לא לבצע את הטסט, שימו לב כי האחריות על הגוונים, רמת הכהות ואיכות התמונה חלה על הלקוח בלבד!

במידה והנכם רוכשים תמונה מאתר תמונות, ועל מנת שתהיו בטוחים בבחירתכם, ניתן לבצע סקיצה טרם רכישת התמונה, ולרכוש את התמונה רק לאחר אישור הסקיצה.

לא ניתן להדפיס טסט ללא הקובץ האיכותי והסופי להדפסה.

  • ניתן גם לקבוע פגישת עיצוב עם גרפיקאית. פגישה הינה בתוספת תשלום של 140ש”ח + מע”מ לשעה.
  • במידה והנכם מעוניינים בגרפיקה בהתאמה אישית אנא צרו עמנו קשר לבירור פרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר.
  • הנכם מוזמנים לצפות ולהתרשם מאלבום תמונות ההתקנות:

https://tinyurl.com/dtzafej9

שירות לקוחות

+ מה זמן אספקת המקלחון?

זמן האספקה הינו עד 21 ימי עבודה מיום אישור הקנייה (לא יום המדידה), לא כולל שבתות וחגים.
בכל מקרה, במיטרני עושים את המיטב בכדי לספק ללקוחותיה את המוצרים בהקדם.

+ האם אפשר להזמין שירות מדידה לפני קנייה?

בהחלט. אנא צרו קשר עם אולם התצוגה בטלפון 03-5774000 (שלוחה 107 או 211) לקביעת פגישה עם מודד.
המדידה הינה בעלות סמלית (100 ₪) שתתקזז מעלות ההתקנה הסופית.

+ מהי עלות ההתקנה?

אנא צרו קשר עם אולם התצוגה או שירות הלקוחות בטלפון 03-5774000 לקביעת פגישה עם מתקין. ההתקנה הינה בתשלום על פי דגם המוצר.

+ כיצד ניתן לשלם עבור המוצרים?

ניתן לשלם עבור המוצרים במיטרני במספר דרכים: בכרטיס אשראי, בשיקים ובמזומן.
התשלום עבור המדידה או ההתקנה תעשה רק במזומן או שיק לפקודת המתקין.

+ מהי מדיניות החזרת המוצרים?

ניתן להחזיר מוצר שלא נפגם ולא נעשה בו שימוש באריזתו המקורית תוך 14 ימים מקבלת המוצר. לא תקף לגבי מקלחונים ומוצרים אחרים שהוזמנו בהתאמה אישית על פי מידת הלקוח. על מנת להחזיר מוצרים, יש ליצור קשר עם שירות לקוחות 03-5774000.
בכל מקרה, לא יוחזר התשלום בעבור מדידה או התקנה.

+ למה כדאי לקנות במיטרני?

קנייה ישירה ממיטרני זולה יותר, לא משלמים את פערי התיווך.
המוצרים מבית מיטרני מיוצרים במפעל החברה שבשדרות (ייצור כחול לבן), בעיצוב ייחודי ובאיכות מקסימלית.
לקבוצת מיטרני 40 שנה של ניסיון ושירות.
למיטרני יש אולם תצוגה גדול במרכז הארץ ברחוב השיקמה 21, אזור. כמו כן משווקים מורשים בכל הארץ.

+ האם אפשר להגיע לקחת הזמנה?

בוודאי. ניתן לאסוף את המוצרים מהמחסן של מיטרני, ברחוב השיקמה 21, אזור. בתאום מראש עם המחסן 03-5774000 (שלוחה 111 או 123).
לפני איסוף המוצר במחסנים, אנא וודאו מול החנות בה רכשתם את המוצר שההזמנה נקלטה במחסן ושניתן לבוא לאסוף אותה.
במקרה של איסוף עצמי של מקלחון או כיור עם משטח, ההובלה וההתקנה על אחריות הלקוח!

+ היכן ניתן לראות את המוצרים של מיטרני?

באולם התצוגה – ברחוב השקמה 21, אזור
שעות פעילות: א’-ה’ 09:00-18:00, יום ו’ 09:00-13:00
אנא וודאו אתנו את שעות הפעילות בזמן החגים לפני ההגעה, יתכנו שינויים בשעות הפעילות (חניה עם פנגו במקום).

אצל המשווקים המורשים
באתר האינטרנט של החברה www.Mitrani.co.il

+ האם ניתן להוסיף עיצוב בקיר במקלחון, ולא בדלתות הזכוכית?

חוץ ממקלחונים במיטרני מייצרים גם חיפויי זכוכית  שמשתלבים באופן הרמוני עם כל לוחות הקרמיקה בחדר המקלחת. לחצו כאן וקבלו הצצה קטנה בחיפויי הזכוכית שלנו, חיפויי זכוכית יכול בהחלט לשדרג את חדר המקלחת שלכם.

+ האם יש פחות מקום במקלחונים קשתיים/ מעוגלים?

כן, כאשר בוחרים במקלחון מעוגל במקום במקלחון מרובע ישנו מרווח קטן שמצטמצם באזור המקלחת. באולם התצוגה שלנו תוכלי לקבל ייעוץ פרטני לגבי אזור הרחצה הפרטי שלכם. אנא צרו קשר לייעוץ ללא עלות 03-5774000.

+ האם ישנם מקלחונים קבועים ללא דלתות?

בהחלט. במיטרני מייצרים גם מקלחונים עם דופן קבועה בכל גודל ובכל מידה, עם ציפוי דיגיטלי, צריבה אומנותית או זכוכית שקופה קלאסית. תנו הצצה במקלחונים עם הדופן הקבועה שלנו והתרשמו.

+ האם אתם מייצרים מקלחונים עם עיצובים שמסתירים את המתקלח?

ניתן להוסיף לכל דלתות המקלחון, או לחלקים ממנו צריבה שיוצרת מעטה שמסתיר את המתקלח ומוסיפה עיצוב אלגנטי שמשדרג לחלוטין את חדר הרחצה.

אחריות

+ מהי האחריות על המקלחונים?

האחריות על המקלחון הינה למשך 12 חודשים מיום ההתקנה. האחריות זו חלה על טיב המוצר ואיכות חומרי הגלם.
לא תחול אחריות על תפקוד המקלחון עקב תנאי שטח לקויים כגון קירות לא ישרים, שיפועים הפוכים ברצפה וכו’ .
לא תחול אחריות על שבר בזכוכית בכל מקרה.
לא תחול אחריות על הזכוכית במקרה של שימוש בחומרי ניקוי שלא לפני הוראות הניקוי המומלצות להלן.
חברת מיטרני משתמשת בסיליקון אנטי בקטריאלי איכותי, למרות זאת עובש עדיין יכול להופיע כתוצאה מחוסר אוורור ולחות יתר.
עקב כך לא תחול אחריות על כתמי עובש בסיליקון, ניתן לחדש תקופתית את הסיליקון עצמאית או ניתן גם להזמין טכנאי בתשלום.

+ מהי האחריות לכיורי המטבח דורה סדה Dura Seda Siligranit?

1. האחריות הינה לתקופה של 5 שנים החל מיום רכישת המוצר (בכפוף להצגת חשבונית מס). על כתמים ושריטות עמוקות תינתן אחריות לכל החיים בכפוף לשימוש וניקוי עפ”י ההוראות להלן (לא כולל בלאי סביר משימוש שוטף).
2. אחריות זו תקפה לפגמי יצור בלבד.
3. במקרה של פגם ייצור במוצר, שייקבע על פי שיקול דעתה הבלעדית של החברה ובכפוף לתעודה זו, החברה מתחייבת לתקנו או להחליפו.
4. האחריות לפי תעודה זו לא תחול בכל אחד מהמקרים הבאים:
א. פגם הנובע משימוש בלתי רגיל או הרכבה שלא על פי ההוראות.
ב. פגם שנגרם כתוצאה ממכה, שבר או פגיעה.
ג. פגם הנובע מתיקון שבוצע על ידי גורם שלא מוסמך לכך ולא קיבל את אישור החברה.
ד. פגם הנובע מהשפעת כוח עליון או השפעת גורמים חיצוניים לרבות: שריפה, שיטפון וכו’ .
ה. כתמים אשר נוצרו משימוש לא סביר במוצר כגון: שימוש בחומרי ניקוי חריפים, השארת לכלוך או כלים בכיור לאורך זמן וכו’ .
ו. שימוש שאינו ביתי כגון: בתי מלון, מסעדות וכו’ .
5. האחריות אינה כוללת את הובלת המוצר והרכבתו ואינה חלה על נזק ישיר או עקיף מכל סוג שנגרם כתוצאה מתיקון המוצר או החלפתו.
6. באחריות מתקין הכיור לבדוק התאמתו למשטח ולהתקנה שטוחה. תלונות על התאמת הכיור להתקנה שטוחה יתקבלו אך ורק לפני ההתקנה.
7. כיורי דורה סלה מבית מיטרני מיועדים להדבקה בעזרת דבק סיליקון בלבד. חל איסור מוחלט לבצע התקנה אינטגרלית בעזרת דבק שיש! שימוש בדבק שיש עלול לגרום נזק לכיור אשר לא יכוסה במסגרת האחריות החלה על המוצר. שימו לב! כי לא ניתן להחליף כיור לאחר התקנתו.
8. שירותי טכנאי בבית הלקוח יסופקו חינם במהלך שנת האחריות הראשונה. במקרה של הזמנת טכנאי לבית הלקוח, לאחר שנת האחריות הראשונה, תחויב עלות הגעת טכנאי בלבד.
9. אחריות זו תהיה בתוקף בתנאים הבאים בלבד:
א. המוצר נרכש אצל סוכן מורשה של החברה.
ב. תעודה זו תקפה לאחר חתימתה ע”י סוכן מורשה, אצלו נרכש המוצר.
ג. בתעודה יצוין תאריך הרכישה וכמו כן תצורף לה חשבונית מס ומספר סידורי של הכיור.
10. אחריות זו אינה ניתנת להעברה.
11. אחריות זו אינה מקנה זכויות או דרישות אשר אינן כלולות באחריות זו.
12. להוראות הניקוי אנא ראו לשונית “הוראות ניקוי”.

+ מהי האחריות לכיורי המטבח נירוסטה KBA HOLLAND ?

1. תקופת האחריות הינה למשך 5 שנים מיום רכישת הכיור כפי שמופיע בתעודת האחריות.
2. אחריות הינה לתיקון פגמי ייצור בלבד.
3. במקרה של פגם ייצור ובהתאם לתנאי תעודת האחריות החברה תתקן או תחליף את הכיור לפי שיקול דעתה הבלעדי.
4. האחריות לא תהיה תקפה בכל אחד מהמקרים הבאים יחד או לחוד:
א. פגם הנובע משימוש או הרכבה שלא על פי ההוראות.
ב. פגם הנובע מהשפעת כוח עליון או השפעה של גורמים חיצוניים כגון : שריפה, שיטפון וכו’
ג. פגם הנובע כתוצאה מתיקון שבוצע על ידי אדם שלא הוסמך לכך על ידי חברת מיטרני.
ד. הפגם נגרם בזדון או כתוצאה משבר או מכה.
5. האחריות איננה כוללת את הובלת המוצר והרכבתו ואינה חלה על נזק ישיר או עקיף שנגרם בעקבות תיקון המוצר או החלפתו.
6. האחריות תהיה תקפה כאשר:
א. הכיור יובא על ידי חברת מיטרני ונרכש אצל משווק מורשה שלה.
ב. התעודה תהיה חתומה על ידי המשווק אצלו נרכש הכיור ויצוין בה תאריך הרכישה ותצורף חשבונית מס.
התקנת הכיור תעשה אך ורק על ידי מתקין מורשה מטעם חברת א. מיטרני,
מפעל שיש מורשה או אדם המחזיק כשורה בתעודת מתקין מורשה מיטרני.

+ מהי האחריות לכיורי המטבח TITANQUARTZ?

1. האחריות הנה לתקופה של 5 שנים החל מיום קניית מוצר.
2. אחריות זו תקפה לפגמי יצור בלבד.
3. במקרה של פגם ייצור במוצר, שייקבע על פי שיקול דעתה הבלעדית של החברה
ובכפוף לתעודה האחריות, החברה מתחייבת לתקנו או להחליפו.
4. האחריות לפי תעודה האחריות לא תחול בכל אחד מהמקרים הבאים:
א. פגם הנובע משימוש בלתי רגיל או הרכבה שלא על פי ההוראות.
ב. פגם שנגרם כתוצאה ממכה, שבר או פגיעה.
ג. פגם הנובע מתיקון שבוצע על ידי גורם שלא מוסמך לכך ולא קיבל את זה
אישור החברה.
ד. פגם הנובע מהשפעת כוח עליון או השפעת גורמים חיצוניים לרבות:
שריפה, שיטפון וכו’
5. האחריות אינה כוללת את הובלת המוצר והרכבתו ואינה חלה על נזק ישיר או
עקיף מכל סוג שנגרם כתוצאה מתיקון מוצר או החלפתו.
6. אחריות זו תהיה בתוקף בתנאים הבאים בלבד:
א. המוצר נרכש אצל סוכן מורשה של החברה.
ב. תעודה האחריות תקפה לאחר חתימתה ע”י סוכן מורשה, אצלו נרכש מוצר.
ג. בתעודה יצוין תאריך הרכישה וכמו כן תצורף לה חשבונית מס ומס’ סידורי של הכיור.
7. האחריות אינה ניתנת להעברה.
8. האחריות אינה מקנה זכויות או דרישות אשר אינן כלולות באחריות זו.
9. להוראות ניקוי, אנא ראו לשונית “הוראות ניקוי”.

+ מהי האחריות לכיורי המטבח FIRECLAY מבית מיטרני?

1. האחריות הינה לתקופה של 5 שנים החל מיום רכישת המוצר (בכפוף להצגת חשבונית מס).
2. האחריות תקפה לפגמי ייצור בלבד.
3. במקרה של פגם ייצור במוצר, שייקבע על פי שיקול דעתה הבלעדית של החברה ובכפוף לתעודת האחריות, החברה מתחייבת לתקנו או להחליפו.
4. האחריות לפי התעודה לא תחול בכל אחד מהמקרים הבאים:
א. פגם הנובע משימוש בלתי רגיל או הרכבה שלא על פי ההוראות.
ב. פגם שנגרם כתוצאה ממכה, שבר, פגיעה או מכת הלם.
ג. פגם הנובע מתיקון שבוצע על ידי גורם שלא מוסמך לכך ולא קיבל את אישור החברה.
ד. פגם הנובע מהשפעת כוח עליון או השפעת גורמים חיצוניים לרבות: שריפה, שיטפון וכו’.
ה. כתמים אשר נוצרו משימוש לא סביר במוצר כגון: שימוש בחומרי ניקוי חריפים,
השארת לכלוך או כלים בכיור לאורך זמן וכו’.
ו. שימוש שאינו ביתי כגון: בתי מלון, מסעדות וכו’.

הוראות ניקוי

+ מהן הוראות ניקוי המקלחון?

המקלחון מורכב מזכוכית ופרופילים אלומיניום. תופעה שכיחה היא הצטברות אבנית אותה יש לנקות לעיתים תקופות. הפרופילים עוברים תהליך של ציפוי לכן יש להיזהר מלחשוף אותם לחומרים העלולים לגרום לצריבה או לכתמים בציפוי.

  • למניעת הצטברות אבנית יש להוריד בעזרת מגב את שאריות המים לאחר כל שימוש במקלחת.
  • מומלץ אחת לשבוע לנקות את המקלחון במטלית עם חומר לניקוי חלונות או עם מים וסבון. לאחר הניקוי יש לייבש מיד במטלית יבשה.
  • להסרת אבנית ולשמירה על הברק מומלץ אחת לחודש לנקות עם מטלית טבולה בחומץ סינטטי 5% או לשפשף עם חצי לימון ללא חרצנים, לשטוף היטב במים ולייבש – במקרה של אבנית קשה יש לחזור על הטיפול מספר פעמים.
  • לכלוך קשה על הפרופילים ניתן לנקות עם חומר אלכוהולי (כוהל או אלכוהול 70%)
  • אין להשתמש בברזלית או סקוטשברייט העלולים לגרום לשריטות.
  • עובש במקלחת, בצידי המקלחון או על חלקי הפלסטיק והמגבים ניתן להסיר עם אקונומיקה, להמתין מספר דקות ולשטוף היטב במים.
  • באזורים בהם המים קשים, מומלץ להתקין פילטר בכניסת המים לבית או לנקות את המקלחון עם חומץ אחת לשבוע באופן קבוע.

+ מה הדרך הטובה ביותר לטפל באבנית במקלחון?

הדרך הטובה ביותר לטפל בפגעי אבנית על זכוכית המקלחון והיווצרות עובש על חיבורי הסיליקון, היא למנוע אותם מלכתחילה, וזאת על ידי תחזוקה קבועה:
בסיום הרחצה העבירו מגב ידני על זכוכית המקלחון וסלקו את טיפות המים שנותרו או נגבו את המקלחון במטלית רכה.
לידיעתכם, במיטרני מספקים ציפוי אנטי-קאלק למקלחונים שמונעים היווצרות אבנית וחוסכים זמן יקר.

+ מה הדרך הטובה ביותר לשמירה על המקלחון?

לאוורר ולייבש. חדר רחצה מאוורר יתייבש מהר והלחות לא תגרום להתפתחות עובש. אז פשוט פתחו את הדלת והחלונות כשסיימתם.

+ מהן הוראות הניקוי לכיורי סיליגרניט למטבח Dura Sela Siligranit?

יש להסיר משקעי אבנית באופן קבוע באמצעות חומץ או חומר ניקוי לשימוש ביתי (המיועדים לשימוש במטבח הביתי כגון: אסטוניש אמבטיות צהוב, אקונומיקה וכו’). אי הסרת משקעי האבנית גורמת לאבנית להצטבר לשכבה עבה, בעיקר בתחתית הכיור. שכבה זו סופחת לכלוך ומשנה את צבע הכיור!
שימו לב, יש להקפיד על ביצוע הוראות הניקוי ואין להשאיר חומרי ניקוי חריפים זמן ממושך בכיור.
לאחר הסרת האבנית יש לשטוף את הכיור במים ולנגבו. יישום ההוראות הנ”ל יבטיחו כיור יפה ונקי למשך שנים רבות.

+ מהן הוראות הניקוי לכיורי הנירוסטה למטבח KBA HOLLAND ?

את כיור הנירוסטה יש לנקות אך ורק במטלית רכה, מים חמים ותמיסת סבון, או בחומר מיוחד לניקוי נירוסטה .
כמו כן מומלץ להשתמש בסנו- רב מתכת.
המים הקשים גורמים ליצירת אבנית במשטח הכיור. יש למנוע הצטברות שכבות אבנית זו הסופגת אליה כתמים רבים, על ידי  שימוש בחומץ  מטבח או בתמצית חומץ.
מחממים את החומץ או התמצית, שופכים אותם לכיור למספר דקות בכדי למוסס את האבנית ולאחר מכן שוטפים  היטב במים.
מומלץ לחזור על פעולות אלו אחת לשבוע.

+ מהן הוראות הניקוי לכיורי המטבח TITANQUARTZ?

לכלוך יום יומי ניתן להסיר מהכיור בעזרת מטלית לחה או ספוג עם סבון לניקוי כלים.
כתמים עקשניים ניתן להסיר בעזרת חומרים כגון: פנטסטיק, אג’קס קרם, אסטוניש במשחה וכו’.
כתמים יבשים בכיור כמו דיו או מיצי פירות, ניתן להסיר באמצעות חומר מלבין מהול במים אולם יש לדאוג לאחר זמן קצר לשטוף במים.
לא מומלץ להשתמש בצמר פלדה ובחומרים כימיקלים, על מנת למנוע פגיעה בכיור ובברק שלו.
אין להשתמש באבקות ניקוי.
כנגד האבנית יש לנקות ע”י חומץ או מסיר אבן.
יישום ההוראות הנ”ל יבטיחו כיור יפה ונקי למשך שנים רבות.

+ מהן הוראות הניקוי לכיורי החרס למטבח FIRECLAY?

יש להסיר משקעי אבנית באופן קבוע באמצעות חומץ או חומר ניקוי לשימוש ביתי) המיועדים לשימוש במטבח הביתי כגון אסטוניש אמבטיות צהוב, אקונומיקה וכדומה.
אי הסרת משקעי האבנית גורמת לאבנית להצטבר לשכבה עבה, בעיקר בתחתית הכיור.
אנא שימו לב, יש להקפיד על ביצוע הוראות הניקוי ואין להשאיר חומרי ניקוי חריפים זמן ממושך בכיור.
אין להשתמש בצמר פלדה.
לאחר הסרת האבנית יש לשטוף את הכיור במים ולנגבו.
יישום ההוראות הנ”ל יבטיח כיור יפה ונקי למשך שנים רבות.

יצירת קשר

אזור, רח’ השקמה 21  מיקוד 58001
א’-ה’ 9:00-18:00  יום ו’ 8:00-13:00
📱תצוגה ומכירות  03-5574007
📱שרות לקוחות  054-4671022
 משרדים  03-5574000
📧  info@mitrani.co.il

לא כולל שבתות וחגים
אנא וודאו אתנו את שעות הפעילות בזמן החגים לפני ההגעה, יתכנו שינויים בשעות הפעילות.
(חניה במקום עם פנגו)

שינוי גודל פונט
ניגודיות